29 Temmuz 2012 Pazar

2012 KIŞINDA BÜYÜK PALTOLAR









Hazır olun.Bu kış bol kesim paltoların ,kabanların yılı olacak.Vücut tipinize uygun bol kesim bir kaban alırsanız ve belinize ne çok ince ne çok kalın bir kemer takarsanız bu yılın gözde trendini yakalamış olursunuz.Markalar klasik kesimlerinin dışında bu kış bol kesim paltolara bol bol yer verecek .Her zaman bol kesim paltoları çok sevdim .Bana hep seksenleri  hatırlatır.Benim jenerasyonum klasikleşmiş Working Girl ve Baby Bloom filmlerini iyi hatırlar.Sahnelerinde Melanie Griffith ve Diane Keaton üzerlerinde bol paltolar koştura koştura işe giderler.Bu yılın palto trendini görünce herne kadar kesim olarak çok fazla benzerlikleri olmasada o yılları hatırladım.Ben geçen kış indirimden belden kuşaklı  bir tane bol kesim yakalamıştım .Bir de istediğim bedeni bulmak için epey bir uğraşmıştım.Neyse demek ki malum olmuş.Bu kış bol bol giyerim... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder