2 Ekim 2012 Salı

SONBAHARA&KIŞA ÖZEL

Sonbahar ve kışa girerken makyaj çantanızda ufak değişiklikler yapmak isterseniz bir göz atın derim.Kendime seçtiklerimi sizlerle paylaşmak istedim.Ben bu kış Chanel'in fall/winter make-up serisini çok beğendim.Özelliklede rujunu ve allığını.Çantamı döktüm önüme , şimdi tek tek numaralarını ve adlarını veriyorum.

CHANEL RUJ: ROUGE COCO 45
CHANEL POWDER BLUSH :72 ROSE INITIALE
CHANEL SOFT TOUCH EYESHADOW : 93 COMPLICE(Günlük kullanım için çok doğal bir renk)
CHANEL OJE: 559 FRENZY VE DIOR OJE 349 PINK BOA
PARFÜM (Günlük kullanıma uygun değil sadece özel günler için diyebileceğim kadar iddialı bir koku, : CHRISTIAN DIOR OUD ISPAHAN



BENEFIT BATHINA BODY BALM (Sadece süngeriyle duştan sonra vücudunuza sürün ,parfüme gerek kalmıyor ,tek kelimeyle harika )

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder