22 Kasım 2012 Perşembe

HERRERA FAMILY

Uzun zamandır bir şeyler yazamıyordum belkide yazmak istemiyordum ama bugün yeniden yazmak için bir nedenim oldu , heyecanlandım ,takip edildiğimi canım arkadaşlarımdan duyduktan sonra kendimi birden bilgisayarın başında buldum .Çok mutluyum ... :))

Biz kadınların sığınaklarıdır yuvaları ve en büyük keyiflerimizin başında gelir ev dekorasyonu.

Carolina Herrera ,dünyanın en büyük moda imparatorluklarından birinin sahibi ve tabiki de dünyada beyaz gömleği en iyi taşıyan ve beyaz gömleğin moda sektöründe öncüsü olan bir kadın.Bir zamanlar okuduğum bir sözü vardı. 'Beyaz gömlek kadını hep çok seksi gösterir eğer içinde sonsuz özgüven varsa ve beyaz gömlek sadece bir kere giyilmelidir .İkinci defea yıkamadan giyerseniz aynı özgüvenle ve cazibeyle taşıyamazsınız.'






Bugün Harpers Bazaar sayfalarından , Carolina Herrera'nın kızları Patricia Herrera Lansing ve Carolina Herrera Baez''in ve Herrera Ailesi'nin Manhattan Evi'nin resimlerini paylaşmak istedim.Buram buram stil kokan ,hiç zorlanmamışlık ve doğallığın olduğu mavinin harika tonlarda kullanığı tam bir şehir evi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder