24 Mart 2012 Cumartesi

ÇABASIZ ŞIKLIK

 

 

 

 

 
Fazla uğraşmak istemiyorum ama aynı zamanda şık görünmek istiyorum diyorsanız benim yaptığım gibi her sene bahar yaklaşırken kendinize beyaz bir jean alın .Ben her sene alıyorum çünkü benim için vazgeçilmez kıyafetlerimden birisidir beyaz jeanler. Üstüne herşeyi rahatlıkla uydurabilirsiniz.Vücut tipinize uygun kesimde olanı bulduktan sonra eğer spor görünmek istiyorsanız  bir t-shirtle altına espadril ,spor ayakkabı veya sandalet giyebilirsiniz.Benim bugün daha şık olmam gerekiyor diye düşünüyorsanız da altına dolgu ve ince topuklu bir ayakkabı , üzerinize de şifon bir gömlek giyip çıkabilirsiniz.Fakat  beyaz pantolon kusurları doğrudan gösterdiği için herzaman alırken riskler vardır.Vücut tipinize uygun olanı seçmek zordur.Beyaz jean alırken  bacak boyunuzu uzun göstermesi için düşük bel olmamasına özen gösterin .Bacaklarınız kalınsa ve basenleriniz varsa daha bol kesim ve geniş paçalı bir modeli , bacak boyunuz ince ,uzun  ve basenleriniz  yok  ise dar ve bilekte biten modelleri seçebilirsiniz.Favorim herzaman GAP marka olan beyaz jeanlerdir.Hem terletmiyorlar hemde kesimlerinden dolayı birçok vücut yapısında güzel duruyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder