11 Mart 2012 Pazar

LOUIS VUITTON SONBAHAR KIŞ 2012-13

Biraz önce Louis Vuitton'un Paris Moda Haftası 'nda yapmış olduğu 2012-13 Sonbahar Kış defilesini aslında defileden çok gösterisini izledim ve hemen sizinle paylaşmak istedim.Artık Chanel,Louis Vuitton gibi büyük moda devleri moda haftalarındaki gösterilerini adeta birer şölene çevirdiler.Yaz başlamadı daha biliyorum ama şimdiden önümüzdeki kışla ilgili düşüncelerimi paylaşmak istiyorum.Kesinlikle bu yıl bol bol bilekte biten pantolonların ve eteklerin yılı olacak.Karamel,kahve,mürdüm ve yağ yeşilini heryerde göreceğiz.Altlar ve üstler takım gibi kombinlenecek ve şimdiden söylüyorum bu kış ince boğazlı kazak üzerine kalın kazak modası geri gelecek.
                                                                                        İYİ PAZARLAR
                                                                                                             XOXOXO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder