17 Nisan 2012 Salı

CLARINS KARDEŞLER


 


 


Artık yazılarımda arada sırada stilini beğendiğim isimlere de yer vermek istiyorum ve ilk olarak CLARINS KARDEŞLER'den başlamak istiyorum.Ünlü kozmetik devi Clarins markasının kurucusu Jacques Courtin Clarins'in torunları .Claire ve Virginie kardeş diğer ikizler Prisca ve Jenna 'da onların kuzenleri.Dördününde zaten genetik güzelliklerinden bahsetmeye gerek yok üstüne birde model bir annenin çocukları olunca stilleri bir yandan fizikleri bir yandan son zamanlarda en çok konuşulan isimlerin başında gelmeye başladılar.Onları genelde dergilerde ve  moda haftalarında defilelerin ön sıralarında otururken çekilmiş fotoğraflarıyla görüyorum.Dördü hep birlikte .Ben en çok onların ünlü markaların tasarımlarını karıştırarak giymelerinden hoşlandım .Evet ben onların gardırobunu ele geçirip incelemeyi çok isterdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder