10 Nisan 2012 Salı

ŞALLAR

 

 



 

 

Kışın hepimizin mutlaka boynuna sardığı bir şalı veya atkısı vardır peki ya mevsim aralarında ? Ben mevsim aralarında hatta yazın sıcaklarda bile bazen keten veya pamuklu şalların hem çok güzel göründüğünü hem de bizleri koruduğunu düşünüyorum.Ortadoğulu kadınların yazın bunaltıcı günlerinde şalları boyunlarından aşağıya sarkıtmalarını çok estetik buluyorum.Gündüzleri beyaz bir atlet ve beyaz keten pantolon ,parmak arası sandaletler ve üzerine atılmış pamuklu sorbe tonlarında bir şalın birçok kıyafetten daha çarpıcı olduğunu düşünüyorum.Nerelerde bulabilirim diye düşünüyorsanız Yargıcı'ya uğrayabilirsiniz. Her sene çok zevkli şallar hazırlıyorlar.Keten ve pamuk oranları çok sağlıklı olduğu gibi ayrıca renkler ve desenler konusunda da çok başarılılar.Ben şimdiden kendime birkaç modelini seçtim bile...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder